Vyhledávání

Kontakt

Libor a Petr Kafkovi

Liberec

kafici@seznam.cz

Poslední aktualizace 23.2.2012

free counters

Diskuse

Datum: 17.09.2010

Vložil: Dosky

Titulek: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

Zdravím!
Stará pravda-staré zapalko ,ztráta času rovnou nechat převinout.Odkud jsi?
V jižních čechách to dělá pan Křejčí do 1000 kč a dobře.Hodně lidí posílá cívku někam k Olomouci,ale tam chtějí přes 2000.
Jinak doma stejně změříš prd ten pán má na to zátěžov.měřák.Pokud budeš mít zájem pošlu telefon.

Datum: 29.03.2011

Vložil: Libor

Titulek: Re: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

V sekci WEBY / DODAVATELÉ DÍLŮ je odkaz na pana Tymla který cívky převíjí.

Datum: 13.09.2011

Vložil: Jirka-Cheb

Titulek: Re: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

Je možé zaslat ten telefon na převíjení cívek.Jirka Cheb tel.777 83 84 85,Dík,nebo mail jackajiri@seznam.cz

Datum: 17.06.2012

Vložil: motas.kucera@seznam.cz

Titulek: Re: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

Dobrý den.Pošlete mi prosím kontakt na pana Krejčí,který převíjí cívky zapalování.Děkuji za brzkou odpověď.

Datum: 20.06.2012

Vložil: motas.kucera@seznam.cz

Titulek: Re: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

Dobrý den.Pošlete mi prosím kontakt na pana Krejčího,který převíjí cívky.Děkuji za brzkou odpověď.Nebo pošlete SMS na tel.: 737 813 133

Datum: 19.07.2015

Vložil: Luďan

Titulek: Re: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

DOBRÝ DEN POTŘEBUJI PŘEVINOUT CÍVKY NA SACHSE , MOHU POPROSIT O KONTAKT NA TOHO PÁNA CO TO DĚLÁ ? ! MOŽNO I TU OLOMOUC DĚKUJI.

Datum: 08.02.2017

Vložil: josefpav180@seznam.cz

Titulek: Re: Re: Zapalovací cívka motoru SACHS 98 ccm.

Buďte tak hodný,pokud ještě pán vine cívky,dejte mi prosím na něho kontakt.
Děkuji moc-s pozdravem Josef Páv.

Datum: 01.09.2010

Vložil: Karel

Titulek: Výbrus

Dobrý den, narazil jsem na tyto pěkné stránky a prosím o radu.
Mám Saxíka 74ccm v krásném původním stavu a potřeboval bych udělat výbrus (nesnímatelná hlava) a píst. Nemáte někdo radu, kde bych uspěl?

Děkuji Karel

Datum: 26.08.2010

Vložil: Zdeněk

Titulek: Cena strojů s motorem Sachs.

Zdravím všechny majitelé a příznivce strojů Sachs. Chtěl bych si pořídit motokolo Sachs Wanderer, nebo pod. moto. Trochu se orientuji v cenách zn. Jawa a Čz., ale v této značce ne. Troufne si někdo odhadnout současnou cenu motokola - Sachs - Wanderer z r. 1939, je v původním, kompletním a pojízdném stavu, včetně laku a linkování s kaslíky na baterii. Samozdřejmě s patřičnými odřeninami - patinou, co k jeho stáří patří. Děkuji za ev. radu, odhad. Z.L.

Datum: 29.08.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: Cena strojů s motorem Sachs.

Ceny se pohybují u kusů pro restaurování 20 - 25 tis. Restaurované v průměru 35-45 tis. Kompletní, patinované, plně pojiízdné stroje do 55 tis. V německu jsou ceny podobné jako u nás nebo spíše nižší. V polsku se dají občas vidět levnější, ale většinou nekompletní kusy.

Datum: 06.08.2010

Vložil: Petr

Titulek: kabel ke svicce

Zdravim, pokrocil jsem v praci na mojim MIELE, ale pri posledni zkousce jsem zjistil, ze kabel ke svicce v miste pruchodu do karteru je jen nastrcen. Pri pokusu o vymontovani bakelitove prechodky v karteru mi vsak praskla. Netusite nekdo jak ma byt uchycen kabel v teto pruchodce? Dole ma pruchodka odpruzeny kolik na dotyk s vystupkem od civky, ale nahore je jen duty prostor. Jak to mate u Vas. Predem diky za reakci :-)

Datum: 21.08.2010

Vložil: Milan Ježík

Titulek: Re: kabel ke svicce

V priechodke by mal byť ostrý kovový hrot na ktorý je drôt napichnutý a matica má gumený O-krúžok ktorý pri zatiahnutí matice pridŕža drôt a zároveň utesňuje proti vlhkosti...

Datum: 06.05.2011

Vložil: Libor

Titulek: Re: kabel ke svicce

V průchodce i ve fajfce je červík se špičkou na závit, který je zašroubovaný do kabelu. Lépe je to vidět pokud vyšroubuješ průchodku, tak je drážka na šroubovák kolem kolíčku který odebírá proud ze zapalovací cívky. Ve fajfce je drážka pro šroubovák kolem objímky kontaktu svíčky.

Datum: 03.06.2010

Vložil: pavel

Titulek: tryska

Dobrý den
četl jsem článek o tryskách ,a potřeboval bych -strojní výkres,mám karburátor bohužel bez trysky-nevím jak vypadala originální tryska

Datum: 08.06.2010

Vložil: Ivoš

Titulek: Re: tryska

Tak jsem dejte svoji poštovní adresu. Skicu trysky pošlu poštou.

Datum: 11.06.2010

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: tryska

Taky se pridam, prosim o zaslani skici na mail: p.lundak@seznam.cz

Datum: 03.07.2010

Vložil: Ivoš

Titulek: Re: Re: Re: tryska

Tak jsem Vám na mejl p.lundak@seznam.cz poslal mejlíka s povídáním vč. skici trysky. Nemám odpověď, nevím zda mejl dorazil. Nechci zanevřít na ostatní žadatele, ale chtělo by to reakci.

Datum: 06.08.2010

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: Re: Re: tryska

Zdravim, dekuji za zaslani vykresu, jen jsme ho musel upravit jelikoz delka trysky neodpovidala. Bohuzel soustruznik nebyl moc sikovny, tak jsem delku musel vyresit tesnenim, ktere jsem dal na konec trysky do plovakove komory a ted je to super.

Datum: 24.06.2010

Vložil: jakub

Titulek: Re: Re: tryska

Prosim taky o skicu na mail jakub.cr@gmail.com


Diky

Datum: 04.07.2010

Vložil: pavel

Titulek: Re: výkres trysky

zde je má adresa :pavel.cbx@atlas.cz
děkuji za poslání.

Datum: 30.05.2010

Vložil: Petr

Titulek: dotaz

Dobrý den, máte moc krásné stránky. Když jsem hledal informaci k mému motoru ( mám stroj MIELE ) u Vás jsem našel nejlepší informace. Potřebuji ještě radu. Dá se někde sehnat tryska do karburatoru, jelikož moje je deformovaná v místě 4 otvoru, protožr jí někdo tak utahoval až ji ohnul a nyní nedosedá špička trysky do plovákové komory a pořad protéká benzín. Ještě jsem se dočetl že na Sachsíku má být osazená traska 53 a při záběhu 58, ale já mám osazenou 55 netušíte jestli je to originál tryska. A dále potřebuji sehnat převlečnou matici na koleno výfuku k hlavě válce. Předem děkuji Petr

Datum: 31.05.2010

Vložil: Ivoš

Titulek: Re: dotaz

Trysky slušné, provozuschopné se asi sehnat nedají. Pro GO motoru jsem trysky vyráběl, jak 53, tak i 58. Protože tato čísla jsou vyjádřením průměru, kterým vstupuje benzín přes trysku do šoupátkové komory prostřednictvím čtyř kolmých dírek prům. 1 mm, nechal jsem hodináře vrtat tyto dírky vrtáčky prům. 0,50 a 0,55 mm. Setiny pro rozměr 0,53 a 0,58 buď vrtáček rozhodí, nebo nejsou k řešení. Nyní jezdím na vyrobenou trysku "53" a zjišťuji, že dírka mohla být ještě o "něco" menší. Na vyrobenou trysku "58" se v mém případě jet nedá. Na "53" jde motor pravidelně, ale chtělo by to ještě trochu chudší směs, tudíž menší dírku. Převlečnou matici na výfuk. trubku na válec svého času vyráběl Roman Vaníček z Kardašovy Řečice - moto.roman@seznam.cz.

Datum: 31.05.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: dotaz

Díky za pochvalu.
Trysky se lišily podle průměru karburátoru.
Pro průměr 16 mm byla pro zajíždění předepsána tryska č.55, po zajetí č.53 nebo 50.
Pro průměr 18 mm byla předepsána č. 58, po zajetí č.55 popř. 53.

Matice v čechách dodává také https://www.motovyfuky.unas.cz/#Wanderer98 Hodně úspěchů.

Datum: 02.06.2010

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: dotaz

moc diky za kontakt, uz se veze do Chotusic na burzu a pak hned montaz do Sachsika. Trysku holt musim sverit soustruznikovi, tak jsem zvedavej. A jesete prosba o radu, kde sehnat pneu na motokolo 2.25x26? Predem diky a s pozdravem Petr PS na e-mail kafici@seznam.cz jsem Vam poslal fotku meho MIELE & SACHS

Datum: 02.06.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: Re: Re: dotaz

Pláště dódává Jaroslav Klouda - MOTORÁFKY, odkaz je v sekci "weby dodavatelé dílů".

Datum: 27.05.2010

Vložil: Jakub

Titulek: Super stránky + otázka

Ahoj, mohu jen pogratulovat k pěkným strankám. Určitě se povedly a měyi by pokračovat dal :-). Jsem vlastnikem dvou motorů Sachs 98 ccm, rad bych si k nim sehnal zbytek to jest cela motorka bez motoru :-). Nemá něekdo rám na víc?? Diky Jakub https://motokuba.blog.cz/

Datum: 31.05.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: Super stránky + otázka

Díky za pochvalu.
Rám zrovna někdo nabízí na
https://motorky.bazos.cz/inzerat/6007287/prodam-wanderer-98-a-cz-150-ram-z-blatniky.php
až na ten zadní blatník to jde. Někde jsem na netu zrovna dnes zahlédl také přední kolo za 1500 a zadní za 2000. JInak Ti bude ještě chybět dost dílů, ale základ by to mohl být dobrý. Wandíci kompletní k rekonstrukci jsou okolo 20-tis Kč. Tak to pečlivě zvaž zda se Ti to vyplatí. Hodně úspěchů.

Datum: 25.05.2010

Vložil: jan tomšů

Titulek: wanderer - phanomen

Na vašem Wandereru jsou díly jako kaslík,držák světla,řazení,nádrž,nosič
světlo bosch možná namontované jako originál v továrně nebo někdy
po válce ,nicméně jsou to díly které se montovaly na Phanomen bob,někeré z těchto dílů i na jiná motokola.
Phanomen používal 3 typy řazení (na řidítkách,pod nádrží,na nádrži.)
nádrže 2 typy (s dírami na šrouby řazení,bez děr)
Oficiálně wanderer používal řazení na nádrži.
Pokud máte zájem mohu poskytnout foto všech těchto zmíněných nádrží v původním laku .Světlo montoval wanderer od firmy Hasag .




Datum: 26.05.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: wanderer - phanomen

Díky za info a fotografie rádi zařadíme na stránky . Zatím jsme dohledali kaslík na snímcích asi sedmi výrobců. Řazení na řidítkách původně Sachs dodával pouze pro jízdní kola s řazením v zadní nábě a pak jej teprve upravil pro použití s motory (stejné řazení existuje i v tří rychlostním procedení). Veškeré dobové snímky uvádí nosiče Phanomenu v provedení odlišném než máme my ( máme cca 14 snímků pouze dvou typů) a jeden Bob ze současnosti s naším nosičem - tak opravdu nevím jak to je. Světlo je opravdu stejné jako má Bob, držáky vypadají jako zkrácené z Boba ale zdá se nám že ramena svirají jiný úhel -momentálně zjišťujeme. Veškeré doposud doložené skutečnosti dáme na stránky. Momentálně nás ale dokazování původu dílů stojí takové úsilí, že nám nezbývá čas na to proč jsme vlastně tyto stránky žačali tvořit. Momentálně už měsíc neděláme nic jiného než že zjišťujeme jak původně vypadal Phanomen bob a to jsme opravdu neměli v úmyslu a navíc to docela bere chuť pracovat stránkách o Wandererech a motorech Sachs. Navíc naše stránky měly pomoci začínajícím restaurátorům v jejich snažení o znovuzrození jejich miláčka, po přečtení reakcí z tohoto fóra ale nabydou akorát dojmu že je lepší svůj výtvor raději nikde neprezentovat, neboť by mohli dopadnout v konfrontaci s odbornou veřejností jako my. Odrazem toho je i teměř prázdná databáze dochovaných kusů, přestože průměrná navštěva našich stránek je 20-25 přístupů denně.

Datum: 17.05.2010

Vložil: pavel

Titulek: dotaz

Mám phannomen Bob , a nevím jaký má být řetězové kolečko na motoru a na torpédu rozeta, kola jsou 26 ?

Datum: 18.05.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: dotaz

Standardem pro motory SM32 uváděným v technických listech je pro motor 11 a pro nábu 28 zubů což dává převodový poměr 2,54. Ve skutečnosti však bylo používáno velké množství variant kde se pro motor používal počet zubů 10 - 13.
Specifikace pro Phanomen Vám ale lépe zodpoví Milan Ježík milan.jezik@zoznam.sk
nebo Petr Humpík https://pehu.info/html/contactma.aspx.

Datum: 27.04.2010

Vložil: Jirka

Titulek: Dotaz

Všiml jsem si že nemá Váš Wanderer řazení na nádrži ale na řidítkách. Je to originál nebo se jedná o amatérskou úpravu?

Datum: 29.04.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: Dotaz

Jedná se o jeden z voliterlných doplňků výbavy který Sachs dodával. Čeklali jsme zda na nádrži po opískování nebudou znát stopy po klasickém řazení - nebyly. Připravujeme fotodokumentaci celého řazení bovdenem jakmile budeme mít díly z chromovny.

Datum: 01.05.2010

Vložil: Milan Ježík

Titulek: Re: Re: Dotaz

Myslím že radenie rýchlostí a nádrž nepochádza z motocyklu Wanderer ale z motocyklu Phänomen Bob. Utvrdzuje ma v tom aj to že aj držiak predného reflektoru,skrinka na vercajg a nosič pochádza z Phänomenu. Myslím, že predchádzajúci majiteľ poskladal z dvoch motocyklov jeden.

Datum: 03.05.2010

Vložil: Libor

Titulek: Re: Re: Re: Dotaz

Je nám ctí, že na naše stránky zavítal veteránský Guru ze slovenska! Podobných dotazů jsme dostali vícero, proto doplníme naše zjištění ohledně těchto dílů do sekce "Náš Wandík - původní stav".

Záznamy: 61 - 95 ze 95
<< 1 | 2