Vyhledávání

Kontakt

Libor a Petr Kafkovi

Liberec

kafici@seznam.cz

Poslední aktualizace 23.2.2012

free counters

Dokončení demontáže

14.03.2010 23:10

 

Dnešní den jsme věnovali základním nápravám pasek vzniklých používáním a detailním rozborem potřebných oprav. Rovnali jsme řidítka která byla ohnutá v krku , obě kliky byly ohnuté také, z toho levá ve dvou rovinách. Základní srovnání bylo také potřeba u obou blatníků. Všechny díly jsou silně postižené korozí. Nejhůře jsou na tom „uši v dolní části předního blatníku které je třeba vyměnit a kastlík na nářadí který je třeba částečně vyvařit. Všechny chromy jsou po smrti stejně jako všechny gumové díly a tlumič výfuku. Chybí oba kryty řetězů a rukojeť plynu. Jinak se zdá celý Wandík kompletní. Všechna ložiska a ložiskové misky jsou použitelná a nevykazují neopravitelná poškození. Výjimkou je šlapací střed který nemá vůbec žádná ložiska a hlavové složení které je vydřené. Milým překvapením je stav odpružení přední vidlice který nevykazuje vůbec žádné vůle. V nádrži šplouchá zbytek paliva čtvrt století starého – olej po odpaření benzínu perfektně zakonzervoval vnitřek nádrže který nevykazuje žádnou korozi a jeví se jako pozinkovaný. Po demontáži hlavy nás mile překvapil stav válce který díky tomu, že jsme jej před čtvrt stoletím při ukládání stroje na půdu prostříkali konkorem. Pozitivní se také jeví absence jeho opotřebení od pístních kroužků, uvidíme více po přeměření při demontáži motoru.